internetten para kazanmak

Udemy bir uzaktan eğitim platformudur ve online video kursları ile girişimcilere para kazandırmaktadır.

Udemy nedir derseniz, 2 Türk girişimcinin 2009 yılında Amerika’dan aldıkları yatırım yardımıyla kurdukları milyon dolar değerinde bir sitedir. Udemy hem bir şeyi öğrenmek isteyenlere hem de öğretmek isteyenlere yönelik bir eğitim sitesidir. Udemy ile kendi sektöründe eğitim verecek kadar bilgisi olan herkes online video kursları yayınlayarak para kazanabilir.

Udemy’den eğitim görmek?

Udemy şu an 12 milyondan fazla kişiye 40,000den fazla kurs ve istenilen her cihazdan eğitim vermekte. Sitede ücretli eğitimlerin yanında ücretsiz eğitimlein de olduğunu bilmelisiniz. Ücretsiz eğitim bulmanız biraz zor olsa da en ucuz 19$’a birçok farklı alanda eğitim alabilirsiniz ve eğitim aldığınız konuda büyük işler başarabilirsiniz.






Udemy’de en çok alınan eğitimler?

Daha çok teknolojiyle ilgili eğitimlerdir. Oyun tasarlama, yazılım kurma, hackerlik, android veya ios uygulama geliştirme, 3D modelleme ve dahası..Tabiki sadece teknoloji eğitimi barındırmıyor bu site dil kursları, pazarlama teknikleri, fotoğrafçılık, müzik üzerine de bir çok kursa sahip.

Sitede nasıl öğretim görevlisi olunur?

Öncelikle sitenin genellikle İngilizce olduğunu bilmelisiniz ancak Türkçe ders anlatabilirsiniz. Daha sonra eğitim verebileceğiniz konuları belirleyip siteden bu konuyu arayıp kaç kişinin bu tür programlara katıldığını öğrenebilirsiniz. 190 ülkede 20.000’i aşkın eğitmenin bu işi yaptığını unutmayın ve özgüvenli olun.
Daha sonra ücretsiz olarak başlayıp kendinize dinleyici kitlesi oluşturabilir ve yolunuza böyle devam edebilirsiniz eğer bu şekilde ilerlemek istemezseniz sadece ilk dersinizi tanıtım amaçlı ücretsiz dinleyebilecekler. Eğitmenlerin çok büyük paralar kazandığını bilmelisiniz tabi ki sizin başarı ve bildiğinizi aktarma beceriniz çok önemli. Ayrıca burada tanındıktan sonra farklı bir web sitesi açarak ve reklam alarak işi çok farklı boyutlara taşıyabilirsiniz. Her zaman söylediğim gibi her şey sizin çalışmanıza bağlı biz sadece yol gösterici

Udemy eğitimi nasıl yapılır?

Siteye kaydolduktan sonra ve tabi konu belirledikten sonra iyi bir içerik yazısı yazmalısınız. İçerik kadar pazarlamanın da önemli olduğunu unutmayın. Videoyu çekmeden önce vereceğiniz bilgileri bir metin haline getirmeniz işinizi kolaylaştıracaktır kimse karşında tekleyen bir öğretici istemez. Teçhizatı iyi ayarlamalısınız, ses ve görüntüde sıkıntı olursa bu durum izleyici kitlenizi düşürecektir.

Udemy’den kazanılan para dağılımı nasıl olur?

Bir öğrenci direkt siteden sizin dersinizi bulursa %50 siz %50 Udemy kazanır.Öğrenci reklam ve promosyon duyurusuyla derse katılırsa %97 eğitmen kazanır. Bu da size verdiğiniz eğitimin reklamını yapmanız için olanak sağlar. Dış ortak yani harici partnerden dolayı dersi alırsa %50 ortak %25 eğitmen %25 Udemy kazanır.
Daha detaylı bilgi için Udemy sitesinden ortaklık programlarını okuyabilirsiniz.

Sitenin Başarıları Hakkında

Udemy ile bir çok eğtimen online video kursları yayınlayarak para kazanmaya devam ediyor. Örneğin David Travis eğitim videoları ike 76 ülkeye ulaştı 185.000$ gelir elde etti. Aynı şekilde Nick Walter iPhone uygulaması ile ilgili videoları ile sadece ilk ay 66.000 dolar kazandı. Bunun gibi bir çok kişi farklı eğitim videoları ile udemy üzerinden internetten para kazanmaya devam ediyor. Neden sizde onlardan biri olmayasınız?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sex kaseti ortaya çıkan ünlüler